Nogal Lange Koekjes - Zo schrijf je voor een merk - Daniëlle van Hengst

Een praktisch luisterboek voor doe-het-zelf-copywriters. Over tekstschrijven in het algemeen. Maar vooral over het schrijven van copy in een toon die echt bij je merk past. Spreker(s): Daniëlle van Hengst, Willemijn Menken
€ 9,99 Incl. btw
 Koop bij Luisterrijk.nl

Luisterfragment

De 8 belangrijkste onderwerpen in dit luisterboek.

1. WAT IS STERKE COPY?
2. EEN STOOMCURSUS SCHRIJVEN
3. WAAROM EEN STERK MERK EEN TONE-OF-VOICE HEEFT
4. HOE VIND JE EEN TOON DIE KLOPT?
5. HULPMIDDEL: MAAK VAN JE MERK EEN BN'ER
6. U OF JE?
7. DE BOODSCHAP VERANDERT, MAAR JE TOON NIET
8. ZO LEG JE DE TONE-OF-VOICE VAST

Ben je marketeer of contentmanager? Zet je namens je merk posts op Facebook of moet je teksten beoordelen van je reclamebureau? Dan is deze titel precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter, of kun je wel websites maar nog geen merken bouwen? Ook dan is dit een leerzaam luisterboek.

Uitgegeven door: Bookora
Imprint: Bookora
Spreker(s): Daniëlle van Hengst, Willemijn Menken

Speelduur: 1 uur 4 min

Grootte: 88 MB

ISBN: 9789462552425
Populaire tags