Management algemeen

Freek Van Looveren De kleine Laloux

De kleine Laloux

'De kleine Laloux'. Een handige samenvatting van Laloux’ baanbrekende gedachtegoed over zelfsturing en nieuw organiseren. Spreker(s): Tessel Blok

€ 7,99
Peter Runhaar De kleine Semler

De kleine Semler

De kleine Semler. Zijn Semco-aanpak samengevat, over de aanpak van Ricardo Semler, de geestelijk vader van de zelfsturende organisatie. Spreker(s): Louis van Beek

€ 7,99
Ben Tiggelaar De Ladder

De Ladder

Aan de hand van een eenvoudig model -De Ladder- vertelt Ben hoe iedereen doelen kan stellen die wél werken, hoe je gedrag kiest dat wél tot succes leidt en welke support wél helpt bij verandering. Spreker(s): Ben Tiggelaar

€ 14,95
Scott Galloway De vier

De vier

Amazon, Apple, Facebook, en Google zijn 4 van de invloedrijkste bedrijven ter wereld. Bijna iedereen denkt te weten hoe ze dat geworden zijn. Bijna iedereen heeft het fout. Scott Galloway deconstrueert de strategieën die schuilgaan onder het glanzende opp

€ 16,99
Femke Hogema De Winstadviseur

De Winstadviseur

Technologische ontwikkelingen nemen veel werk van boekhouders en accountants over. Wil je in de nabije toekomst relevant blijven blijven voor je klanten, dan moet je waarde toevoegen en werken aan de nieuwe invulling van jouw rol: wordt winstadviseur en e

€ 29,95
Ashlee Vance Elon Musk

Elon Musk

Elon Musk is misschien wel de opvallendste en meest gedreven zakenman van dit moment – een eigentijdse mix van Thomas Edison, Henry Ford, Howard Hughes en Steve Jobs. Spreker(s): Louis van Beek

€ 16,99
Patty McCord Krachtig

Krachtig

Hoe de prestatiegedreven cultuur van Netflix voor het ongekende succes van het bedrijf zorgde. Spreker(s): Tanneke Hartzuiker

€ 16,99
Jan van de Poll Muurtje Factuurtje

Muurtje Factuurtje

Hét nieuwe disruptieve businessmodel voor consultants! It's A.I. or bye bye. 90 procent van de consultants heeft uurtje-factuurtje als businessmodel. En 80 procent wil er vanaf. 'Muurtje Factuurtje' laat zien hoe dat kan. Spreker(s): Jan van de Poll

€ 27,50
David Beckett Pitch to win

Pitch to win

The big pitch is coming up. You've got just a few minutes to convince that investor or your Board, that your idea is worth investing money, time and people in. What should you say? How should you say it? Spreker(s): David Beckett

€ 25,00
Simon Sinek Vind je waarom

Vind je waarom

‘Vind je waarom’ is de langverwachte praktische opvolger van de bestseller ‘Begin met het Waarom’ van Simon Sinek. Een praktisch werkboek om jouw waarom of dat van je organisatie te achterhalen. Spreker(s): Jasper Boeke

€ 12,99