Bedrijfskunde

Rini van Solingen Agile werken in 60 minuten

Agile werken in 60 minuten

Agile is populair, en niet zonder reden. Door kleine stappen te zetten en al doende te leren kun je veel sneller resultaat boeken en eerder inspelen op veranderingen. Spreker(s): Rini van Solingen

€ 12,50
Sergio van der Pluijm Coachen 3.0

Coachen 3.0

Als coachend professional weet je dat motivatie de sleutel is tot verandering. Maar hoe? Uit onderzoek blijkt dat veel dingen die we gewend zijn te doen, averechts werken. Wat wel werkt: motiverende gespreksvoering. Spreker(s): Sergio van der Pluijm

€ 17,50
Menno Lanting De disruptieparadox

De disruptieparadox

Menno Lanting onderzocht het fenomeen disruptie en hoe organisaties ermee omgaan. 'De disruptieparadox' ontkracht de mythe van disruptie, schetst de verborgen paradoxen en geeft 5 stappen naar echte innovatie. Spreker(s): Roel Fooij

€ 14,99
Jan Kuipers; Ben Tiggelaar De kleine Covey

De kleine Covey

'De kleine Covey'. Een handige samenvatting van Stephen Covey's 'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap'. Spreker(s): Tessel Blok

€ 7,99
Freek Van Looveren De kleine Laloux

De kleine Laloux

'De kleine Laloux'. Een handige samenvatting van Laloux’ baanbrekende gedachtegoed over zelfsturing en nieuw organiseren. Spreker(s): Tessel Blok

€ 7,99
Peter Runhaar De kleine Semler

De kleine Semler

De kleine Semler. Zijn Semco-aanpak samengevat, over de aanpak van Ricardo Semler, de geestelijk vader van de zelfsturende organisatie. Spreker(s): Louis van Beek

€ 7,99
Ben Tiggelaar De Ladder

De Ladder

Aan de hand van een eenvoudig model -De Ladder- vertelt Ben hoe iedereen doelen kan stellen die wél werken, hoe je gedrag kiest dat wél tot succes leidt en welke support wél helpt bij verandering. Spreker(s): Ben Tiggelaar

€ 14,95
Bart van den Belt De online marketingmachine

De online marketingmachine

Van den Belt voegt alle onderdelen van online marketing samen tot een ijzersterke, geoliede machine. Met een goed ingerichte website, slimme contentmarketing, blogs en e-mailmarketing trek je de juiste klanten. Spreker(s): Bart van den Belt

€ 22,50
Scott Galloway De vier

De vier

Amazon, Apple, Facebook, en Google zijn 4 van de invloedrijkste bedrijven ter wereld. Bijna iedereen denkt te weten hoe ze dat geworden zijn. Bijna iedereen heeft het fout. Scott Galloway deconstrueert de strategieën die schuilgaan onder het glanzende opp

€ 16,99
Femke Hogema De Winstadviseur

De Winstadviseur

Technologische ontwikkelingen nemen veel werk van boekhouders en accountants over. Wil je in de nabije toekomst relevant blijven blijven voor je klanten, dan moet je waarde toevoegen en werken aan de nieuwe invulling van jouw rol: wordt winstadviseur en e

€ 29,95
Ashlee Vance Elon Musk

Elon Musk

Elon Musk is misschien wel de opvallendste en meest gedreven zakenman van dit moment – een eigentijdse mix van Thomas Edison, Henry Ford, Howard Hughes en Steve Jobs. Spreker(s): Louis van Beek

€ 16,99
Jan van Setten Hoe krijg ik ze zover?

Hoe krijg ik ze zover?

Jan van Setten vertelt in zijn klassieker ‘Hoe krijg ik ze zover?’ hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases van gedragsverandering heen krijgt. Spreker(s): Jan van Setten

€ 12,99
Patty McCord Krachtig

Krachtig

Hoe de prestatiegedreven cultuur van Netflix voor het ongekende succes van het bedrijf zorgde. Spreker(s): Tanneke Hartzuiker

€ 16,99
Bart van den Belt Lanceer je bedrijf!

Lanceer je bedrijf!

Ondernemen leer je niet op school. Dat leer je in de praktijk. Maar waar begin je? Dit boek helpt je om je bedrijf succesvol te lanceren. Spreker(s): Bart van den Belt

€ 20,00
Floris Hülsmann Maak je naam onvergetelijk

Maak je naam onvergetelijk

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? Namenexpert Floris Hülsmann deelt al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Spreker(s): Floris Hülsmann

€ 16,50
Jan van de Poll Muurtje Factuurtje

Muurtje Factuurtje

Hét nieuwe disruptieve businessmodel voor consultants! It's A.I. or bye bye. 90 procent van de consultants heeft uurtje-factuurtje als businessmodel. En 80 procent wil er vanaf. 'Muurtje Factuurtje' laat zien hoe dat kan. Spreker(s): Jan van de Poll

€ 27,50
David Beckett Pitch to win

Pitch to win

The big pitch is coming up. You've got just a few minutes to convince that investor or your Board, that your idea is worth investing money, time and people in. What should you say? How should you say it? Spreker(s): David Beckett

€ 25,00
Gertien Beijering Solliciteren? Zet je gunfactor in!

Solliciteren? Zet je gunfactor in!

Het ideale handboek voor solliciteren dat je aan het denken zet. Je leert alles over: -Hoe je ervoor zorgt dat mensen aan je denken wanneer ze een passende vacature hebben; -Hoe je opvalt tussen andere sollicitanten; -Hoe je vertrouwen opbouwt en commitme

€ 17,99
Dennis Heijn The Fearless Monkey

The Fearless Monkey

What is the value of wisdom if it doesn’t help you in your daily life? Heijn’s curiosity seduces you into thinking for yourself, to make your own rules and take charge. Common sense yes, but is it also common practice? Spreker(s): Dennis Heijn

€ 8,95
Yuri van der Sluis Trust me, I'm a salesman

Trust me, I'm a salesman

This book helps you to master the power of trust and value, so you will become the Top Sales Dog in your industry and beat any Sales Wolf! Spreker(s): Yuri van der Sluis

€ 17,00
Pagina 1 van 2